-
Jeśli tak, to ta analiza e-commerce jest właśnie dla Ciebie!
-
-
Najważniejszym problemem sklepu jest to, że za mało sprzedaje.
Powodów niskiej sprzedaży może być wiele, jednak wszystkie sprowadzają się do dwóch kluczowych czynników.
-
Podejmuj świadome decyzje.
Brak konkretnej wiedzy na temat skuteczności działań e-marketingowych to główna przyczyna dlaczego Twój sklep mało sprzedaje.
Decyzje podejmowane bez obrazu obecnego stanu sklepu tylko pogłębiają problem.
-
Powiemy Ci dokładnie co należy poprawić, aby Twój sklep stał się skuteczny.
Nasza analiza to punkt wyjściowy do wprowadzania efektywnych zmian w Twoim sklepie.
-
-
Co zyskasz?
Przede wszystkim, pełny obraz skuteczności Twoich działań marketingowych – dowiesz się jak poprawić efektywność obecnych kanałów pozyskania klienta, w które kanały zainwestować, a z których należy zrezygnować.
-
Dowiesz się kim są Twoi klienci – czego szukają i jak korzystają z twojego sklepu internetowego.
Dowiesz się co należy zmienić w Twoim biznesie, aby generował więcej przychodów.
-
Poznasz działania konkurencji – zrozumiesz w jaki sposób zdobywają ruch i pozyskują klientów.
Poznasz obszary zapalne, którymi trzeba się zająć w pierwszej kolejności.
-
Dowiesz się jak odpowiednimi narzędziami zwiększać efektywność sprzedaży.
Analiza jest wstępem do stworzenia skutecznej strategii rozwoju sklepu. W tym również możemy Ci pomóc.
-
Czemu nasz audyt to właśnie to czego potrzebuje Twój sklep?
Uzyskasz pełen obraz bieżącej sytuacji Twojego sklepu i dowiesz się co konkretnie wymaga naprawy.
-
Jako byli właściciele i menedżerowie sklepów internetowych, a także doświadczeni specjaliści doradzający wielu podmiotom e-commerce wiemy jak sprawić, aby Twój sklep zarabiał. Skorzystaj z naszej wiedzy i zamów już dziś analizę e-marketingową estruktorów, aby rozpocząć tworzenie skutecznej firmy!
-
Masz pytania? Porozmawiajmy