• Jesteś właścicielem, bądź zarządzasz sklepem internetowym?
    • Zauważasz, że Twoje działania nie przynoszą oczekiwanych korzyści?
    • Pomimo wielu nakładów Twój biznes jest nadal nieskuteczny?
    • Od jakiegoś czasu
      "dokładasz do interesu"?

    Jeśli tak, to ta analiza e-commerce jest właśnie dla Ciebie!

  • estruktorzy-niskasprzedaz-icon

  • Najważniejszym problemem sklepu jest to, że za mało sprzedaje.

    Powodów niskiej sprzedaży może być wiele, jednak wszystkie sprowadzają się do dwóch kluczowych czynników.

    • Obecność w niewystarczającej liczbie kanałów pozyskania klienta
    • Niewłaściwe zarządzanie i niewykorzystanie potencjału danych kanałów
    • Wybranie nieodpowiednich i nieefektywnych źródeł ruchu
    • Brak strategii komunikacji (niespójne działania)
    • Brak mierzenia i kontroli efektywności działań
    • więcej…

    • Nieprawidłowo stargetowany ruch
    • Niska użyteczność strony
    • Niewystarczająca prezentacja oferty
    • Brak narzędzi odzyskujących ruch
    • Brak wzbudzania poczucia bezpieczeństwa/wiarygodności sklepu
    • więcej…

  • Podejmuj świadome decyzje.

    Brak konkretnej wiedzy na temat skuteczności działań e-marketingowych to główna przyczyna dlaczego Twój sklep mało sprzedaje.
    Decyzje podejmowane bez obrazu obecnego stanu sklepu tylko pogłębiają problem.

  • Powiemy Ci dokładnie co należy poprawić, aby Twój sklep stał się skuteczny.

    Nasza analiza to punkt wyjściowy do wprowadzania efektywnych zmian w Twoim sklepie.
  • estruktorzy-naprawimysklep-icon

  • Co zyskasz?

    Przede wszystkim, pełny obraz skuteczności Twoich działań marketingowych – dowiesz się jak poprawić efektywność obecnych kanałów pozyskania klienta, w które kanały zainwestować, a z których należy zrezygnować.

  • estruktorzy-klient-icon

    Dowiesz się kim są Twoi klienci – czego szukają i jak korzystają z twojego sklepu internetowego.

    estruktorzy-zarabiaj_wiecej-icon

    Dowiesz się co należy zmienić w Twoim biznesie, aby generował więcej przychodów.

  • estruktorzy-konkurencja-icon

    Poznasz działania konkurencji – zrozumiesz w jaki sposób zdobywają ruch i pozyskują klientów.

    estruktorzy-obszary_zapalne-icon

    Poznasz obszary zapalne, którymi trzeba się zająć w pierwszej kolejności.

  • estruktorzy-efektywnosc-icon

    Dowiesz się jak odpowiednimi narzędziami zwiększać efektywność sprzedaży.

     

    estruktorzy-strategia-icon

    Analiza jest wstępem do stworzenia skutecznej strategii rozwoju sklepu. W tym również możemy Ci pomóc.

  • Czemu nasz audyt to właśnie to czego potrzebuje Twój sklep?

    Uzyskasz pełen obraz bieżącej sytuacji Twojego sklepu i dowiesz się co konkretnie wymaga naprawy.
    • W analizie podsumujemy skuteczność wszystkich najważniejszych działań e-marketingowych sklepu.
    • Za pomocą odpowiednich modeli zweryfikujemy, jak poszczególne kanały realnie wpływają na konwersję (skuteczność sprzedaży).
    • Zestawimy Twoje działania z wydatkami marketingowymi. Na tej podstawie pokażemy dokładnie, które działania przyniosły zyski a które sprawiły, że trzeba było de facto "dopłacać do interesu".
    • Przeanalizujemy w jaki sposób zachowują się klienci Twojego sklepu i pokażemy Ci jakie zmiany mogą im pomóc w korzystaniu z Twojej oferty.
    • Zbadamy w jaki sposób działa konkurencja i wskażemy obszary, w których drzemie dla Ciebie potencjał.

     

    • Audyt zakończy się konkretnymi wnioskami i rekomendacjami!
  • Jako byli właściciele i menedżerowie sklepów internetowych, a także doświadczeni specjaliści doradzający wielu podmiotom e-commerce wiemy jak sprawić, aby Twój sklep zarabiał. Skorzystaj z naszej wiedzy i zamów już dziś analizę e-marketingową estruktorów, aby rozpocząć tworzenie skutecznej firmy!

    — Michał Burda | estruktorzy

    Masz pytania? Porozmawiajmy