Skorzystaj z naszego audytu e-commerce.
Nasz multidyscyplinarny team prześwietli Twój e-biznes i przedstawi Ci rekomendacje – wszystko po to, abyś mógł podejmować trafne decyzje, które przyniosą Ci realne korzyści.
Skorzystaj z kompleksowego audytu e-commerce, tak jak to zrobili m.in:
Kompleksowy audyt e-commerce
Nasi klienci przychodzą do nas z różnymi wyzwaniami
Zanim poznamy pełny obraz sytuacji i będziemy w stanie Ci pomóc, wsłuchujemy się w potrzeby Twojego biznesu.
Rozwiązywanie problemów
„Chcemy sprzedawać więcej. Wiemy, że coś nie działa tak jak powinno, ale… nie wiemy co.”
Strategiczne decyzje
„Mamy pomysł co można zrobić lepiej, ale wolimy najpierw skonsultować to z ekspertami.”
Zwiększenie sprzedaży
“Potrzebujemy optymalizacji i nowych rozwiązań, które zwiększą efektywność naszych działań.”
Skalowanie biznesu
“Rośniemy szybko i szukamy intensywnych działań, które pomogą zwielokrotnić sprzedaż i wyskalować biznes.”
Długoterminowy rozwój
“Chcemy być o krok przed konkurencją i szukamy najnowszych rozwiązań, ale widzimy też miejsce do długofalowych, strategicznych działań.”
Rozwiązywanie problemów
Chcemy sprzedawać więcej. Wiemy, że coś nie działa tak jak powinno, ale… nie wiemy co.
Strategiczne decyzje
Mamy pomysł co można zrobić lepiej, ale wolimy najpierw skonsultować to z ekspertami.
Zwiększenie sprzedaży
Potrzebujemy prostych do wdrożenia rozwiązań, które zwiększą efektywność naszych działań.
Skalowanie biznesu
Rośniemy szybko i szukamy nowych, intensywnych działań, które pomogą zwielokrotnić sprzedaż i wyskalować biznes.
Długoterminowy rozwój
Chcemy być o krok przed konkurencją i szukamy najnowszych rozwiązań, ale widzimy też miejsce do długofalowych, strategicznych działań.
Jak podeszliśmy do tych wyzwań?
Nie musisz słuchać nas, zobacz co mówią nasi klienci:
„Chcemy podziękować świetnemu zespołowi Estruktorów za profesjonalną i niezwykle przyjazną współpracę przy realizacji kluczowych celów rozwijających nasz e-commerce. Rozwiązania przez nich proponowane i wdrażane są innowacyjne, niestandardowe i skuteczne. Obdarzyliśmy Estruktorów dużym zaufaniem i zwracamy się do nich nie tylko z większymi projektami, jak audyt naszego e-commerce’u, czy poprowadzenie naszych działań w obszarze marketing automation, ale także często po prostu chcemy znać ich zdanie w drobniejszych kwestiach, bo ich kompetencje, know-how i doświadczenie były i są kluczowe dla dalszego rozwoju Balaganu. Good to have You!”
Magda Kulesza
Business Development
“Estruktorzy jako zewnętrzni doradcy pomagali nam w podejmowaniu kluczowych decyzji, ważnych dla bieżącego funkcjonowania sklepu dukapolska.com”
Karolina Małaczek
Dyrektor marketingu/e-commerce
“Od początku do końca tworzenia sklepu pełen profesjonalizm. Zadziwiająco szerokie kompetencje i świetna atmosfera współpracy. A wszystko zaczęło się od audytu i strategii.”
Katarzyna Młynarczyk
Właścicielka
“Szukaliśmy podmiotu, który pomoże nam wyskalować biznes. Estruktorzy są żywą encyklopedią e-commerce. Pracując z nimi zaoszczędzisz kilka lat, które musiałbyś poświęcić na szukanie właściwych rozwiązań i budowanie nowoczesnej strategii cyfrowej.”
Kamil i Artur
Founderzy
“Zwróciliśmy się do Estruktorów w potrzebie, jako działający trochę po omacku startup. Pomogli nam i pokazali gdzie popełniamy błędy i co można zrobić aby wirtualny świat był bardziej przystępny. THEMUBA z chęcią będzie korzystała z ich pomocy. Mamy nadzieje ze dzięki temu sztuka online dotrze do szerokiej widowni. Zwłaszcza w tych trudnych czasach.”
Borys Szyc
Właściciel
“Estruktorzy od ostatnich dwóch lat są dla nas bardzo dużym wsparciem. Wspólnie udało nam przeanalizować nasz e-commerce a następnie wypracować dokładną i spójną strategie on-line potrzebnej do wdrożenia nowej platformy – La Manii. Bliska współpraca, wsparcie analityczne i obecność przy kluczowych decyzjach w zakresie e-commerce pozwoliły zrealizować nasze strategiczne cele.”
Aleksander Przetakiewicz
CEO
Nasze rozwiązanie analityczne
Co znajdziesz
w audycie
e-commerce?
Kilkadziesiąt stron pełnych konkretnych informacji dotyczących Twojego sklepu, przygotowanych przez zespół ekspertów.
Audyt zaczynamy od szczegółowej analizy danych na temat ruchu i sprzedaży w sklepie. Badamy kim są Twoi klienci i jakie mają dokładnie przyzwyczajenia zakupowe – jak często robią zakupy, jaki jest ich średni koszyk zakupowy, na jakich urządzeniach przeglądają sklep, a na jakich dokonują zakupów.
Identyfikujemy obszary zapalne w sklepie i proponujemy rozwiązania dopasowane Twoich konsumentów, które zwiększą efektywność sprzedaży.
Analiza efektywności kanałów pozyskania ruchu
Zestawiamy wyniki sprzedaży z kosztami działań marketingowych i celami biznesowymi dla poszczególnych kanałów. Sprawdzamy, które kanały rzeczywiście przyczyniły się do konwersji, jaka jest ich rola na ścieżce zakupowej i czy są rentowne.
Analiza pozwala podjąć decyzję o wyłączeniu kosztochłonnych kanałów, a rozwoju tych, które rzeczywiście budują lub wspierają sprzedaż.
Analiza User Experience
W analizie doświadczenia zakupowego wskazujemy jakie elementy i obszary na stronie należy poprawić i czego brakuje, aby doświadczenie zakupowe było pełne. Analizujemy poszczególne widoki sklepu zarówno w wersji desktop, jak i mobile.
Poprawa nawet kilku podstron w sklepie może prowadzić do znaczącego zwiększenia współczynnika konwersji.
Analiza konkurencji
Analizujemy wybrane podmioty konkurencyjne pod kątem UX/UI sklepu, kanałów pozyskania ruchu, działań komunikacyjnych, czy pozycjonowania ich oferty na rynku. Szukamy także najlepszych światowych benchmarków, które są liderami w swojej branży i stosują najbardziej innowacyjne rozwiązania.
Dowiadujemy się, co Twoja konkurencja robi dobrze, a z czym ma problem – dzięki temu możesz się od niej skutecznie wyróżnić, a także zainspirować działaniami liderów.
Analiza komunikacji
Weryfikujemy obecne kreacje graficzne i tekstowe w social mediach, newsletterach, oraz w samym sklepie internetowym, pod kątem spójności przekazu, tone of voice i potencjału sprzedażowego.
Komunikacja marki ma niezwykle istotny wpływ na finalną decyzję zakupową użytkownika i efektywność sprzedażową. Z jednej strony uwiarygadnia markę, a z drugiej buduje lojalność klientów i ich powracalność do sklepu.
Rekomendacje sprzedażowe
Na koniec audytu przygotowujemy szczegółowe rekomendacje dotyczące optymalizacji aktualnych kanałów ruchu, propozycje implementacji nowych działań zwiększających ruch, efektywność sprzedaży i lojalizujących klientów, a także propozycje konkretnych zmian dotyczących user experience sklepu.
Po wdrożeniu naszych rekomendacji, Twój sklep będzie notował większy ruch, a współczynnik konwersji zwiększy się.
Kompleksowo przeanalizujemy Twój e-commerce. Wszystko po to, abyś mógł podejmować trafne decyzje, które przyniosą Ci realne korzyści.
Audyt wymaga od nas dokładnego przeanalizowania Twojego e-biznesu, zarówno pod kątem ilościowym jak i jakościowym. Całość trwa przeważnie 2-3 tygodnie.
Zaczynamy od listy pytań i przekazania przez Was dostępów do wybranych narzędzi analitycznych. Następnie zespół rozpoczyna prace nad audytem i umawiamy się na spotkanie omawiające skończone prace.
Każdy biznes jest wyjątkowy i ma inne potrzeby. Audyt wyceniamy indywidualnie na podstawie potrzeb klienta i zakresu naszych prac. Zachęcamy do wypełniania specjalnego formularza, który pozwala przybliżyć nam sylwetkę biznesu. Po otrzymaniu zgłoszenia umówimy się z Tobą na darmową konsultację i przedstawimy ofertę.
Podstawą naszej pracy jest obiektywizm: potrafimy analizować pracę klientów i wszystkich agencji współpracujących, a nasze rekomendacje opieramy na danych. Zwracamy szczególną uwagę nie tylko na konkretne kanały sprzedaży, ale też całościowo na biznes i jego możliwości. Nie owijamy w bawełnę: nasze rekomendacje są konkretne i ich celem jest realnie zwiększać sprzedaż.
Skorzystaj z audytu e-commerce i zacznijmy pracę nad Twoim biznesem
Aby lepiej zrozumieć to, czego potrzebujesz, prosimy Cię o wypełnienie krótkiego formularza. Na tej podstawie szybciej i dokładniej przygotujemy spersonalizowaną ofertę.