Skip links

Rebranding naszej agencji: mów nam estru!

Szybciej, mocniej, wyżej? Nie startujemy w zawodach, ale wiemy jak ważne jest dążenie do perfekcji. Dlatego też po kilku miesiącach pracy naszego zespołu, mamy to – rebranding estruktorów i ewolucja w estru.

Skąd pomysł na rebranding?

rebranding estruktorów

Jako agencja e-commerce marketingu chcieliśmy mocniej podkreślić nasze pozycjonowanie na rynku. Na co dzień wprowadzamy marki na rynek i prowadzimy skuteczny digital marketing dla tych już istniejących. Robimy kompleksowe strategie i audyty, produkujemy content (teksty, opisy, blogi, zdjęcia, grafiki, animacje, newslettery), wdrażamy automatyzacje marketingu, prowadzimy social media, zajmujemy się e-biznesowym konsultingiem i wiele, wiele więcej. To wszystko składa się na kompleksowe i zachwycające Customer Experience, dzięki któremu sprawiamy, że klient klika, kupuje i wraca

Nasz nowy branding pokazuje dobitnie jacy jesteśmy: odważni, kreatywni, nowocześni i profesjonalni we wszystkim, co robimy. W tym wszystkim nie brakuje jednak funu i poczucia humoru, które tak doceniają klienci we współpracy z nami. 

Dodatkowo, od zawsze nie tylko my, ale również i Wy – nasi klienci – mówiliście na nas estru. Dlatego uznaliśmy, że pora również odświeżyć nazwę. Jest krócej, lżej i przede wszystkim: mniej formalnie. Po to, aby być jeszcze bliżej Was. 

Motyw rezonansu

rebranding estruktorów

Rebranding oparliśmy o ideę REZONANSU, który rozumiemy dwojako: z jednej strony jako oddziaływanie contentu marki na człowieka i budzenie w nim emocji, z drugiej – tworzenie wszelkich dobrych doświadczeń odbiorcy, które w związku z tym odczuwa. Marketing rezonujący sprawia, że klient łatwiej utożsamia się z marką i współdzieli te same wartości, stając się docelowo fanem i ambasadorem marki.

Rezonans w naszej identyfikacji wyraziliśmy w sposób bezpośredni – poprzez falę, która jest naszym motywem przewodnim i pojawia się w wielu miejscach na stronie, czy w social mediach. 

 

Identyfikacja wizualna rebrandingu

Logotyp

rebranding estruktorów

Nasze nowe logo świetnie oddaje nasz charakter: jest oryginalne, pozytywne, ciekawe trendów – tak jak my. 

Bazą do stworzenia sygnetu była fala – zakręcona litera “e”, która łączy metaforyczne pojęcie rezonansu z naszą e-biznesową specjalizacją jako agencja. To także subtelne nawiązanie do poprzedniej identyfikacji, w której litera “e” również była naszym sygnetem – lecz w prostszej formie. 

W logotypie widnieje jeszcze jeden mały, ale charakterystyczny element. Nie jesteśmy oryginalni mówiąc, że zadowolenie użytkownika stawiamy w absolutnym centrum, ale zaciętość, z jaką do tego podchodzimy w codziennej pracy to nasz znak trademark. Dlatego zamiast ®, czy ™, umieściliśmy tam po prostu szczęśliwego klienta 🙂 

 

Kolorystyka

Kochamy kolor i otaczamy się nim na co dzień: wiemy, jak dobrze dobrane odcienie potrafią budzić konkretne emocje. Szukając palety kolorystycznej, która wyróżni nas wśród konkurencji, a równocześnie podkreśli temperament estru, uzupełniliśmy nową identyfikację pewnymi siebie kolorami: elegancką ultramaryną, szlachetnym liliowym i soczystą, pełną energii limonką.

rebranding estruktorów

Rebranding i co dalej?

Cieszymy się, że wchodzimy w IV kwartał tego roku z tak ekscytującą zmianą – a przed nami jeszcze wiele zmian – na lepsze. Dajcie koniecznie znać, co myślicie o nowym brandingu estru!

Wiktor Niedziałkowski
Mam okazję współpracować z Estruktorami od ponad roku. Od samego początku czuć było pełen profesjonalizm i wyjątkowe indywidualne podejście, które nigdy się nie zmieniło. Podczas naszej współpracy zauważyłem najważniejsze cechy, które wyszczególniłbym jako transparentność, wzajemne zaufanie i niesamowitą wiedzę - czego owocem są świeże i wyjątkowe projekty. Polecam wszystkim!
Wiktor Niedziałkowski
2022-06-28
Wojciech Modrzejewski
Bardzo polecam Estruktorów. Współpracujemy od kilku lat przy projektach e-commersowych. Współpraca przebiega zawsze merytorycznie i kreatywnie, od audytu poprzez dobór technologii i wycenę do realizacji i w następstwie dalszego rozwoju produktu. Z całym przekonaniem mogę stwierdzić że gwarantują sukces każdego projektu digital. Wojtek Modrzejewski, CEO, 052B agencja interaktywna.
Wojciech Modrzejewski
2022-04-20
Paulina Kisiel
W ramach firmy Orplast współpracuję z Estruktorami od czerwca 2021, od początku przekonali mnie do siebie profesjonalizmem i kompetencjami wykraczającymi znacznie poza standardowe agencje. Praca z nimi to przyjemność i zawsze dobra atmosfera. Działamy wspólnie przy strategicznych projektach w zakresie social mediów i współpracy z influenserami. Z mojej perspektywy ich wyróżnikiem jest niebywale lekkie pióro i sprawne koordynowanie comiesięcznej komunikacji SM. Co ważne, wiele z działań marketingowych podejmowanych przez naszą firmę zostało wdrożonych na podstawie wypracowanych z nimi strategii. Współpraca z Estruktorami to bez dwóch zdań dobra decyzja!
Paulina Kisiel
2022-04-15
Kamil Wala
Estruktorzy są żywą encyklopedią ecommerce. Podejmując z nimi współpracę zaoszczędzisz kilka lat, które musiałbyś poświęcić na szukanie właściwych rozwiązań i budowanie nowoczesnej strategii cyfrowej.
Kamil Wala
2022-04-13
A Google User
Jako INVO Technologies współpracujemy z Estruktorami od prawie roku i jesteśmy zachwyceni poziomem jakości dostarczanej przez ich zespół. Ich CEO, Michał Burda, to bardzo kompetentny człowiek, który w roli konsultanta rozwiązań sprawdza się znakomicie i budzi dużo zaufania, co w biznesie ma ogromne znaczenie. Zdecydowanie polecam Estruktorów każdemu, kto chce wnieść swój e-biznes na wyższy poziom.
A Google User
2022-04-05
Dedicante
Jako Dedicante współpracujemy z estruktorami od 2019 roku. Od początku zwracamy uwagę na pełen profesjonalizm i zadziwiająco szerokie kompetencje, a do tego świetną atmosferę współpracy. Udało nam się z sukcesem wdrożyć nową platformę sprzedażową, z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań w e-commerce. Do tej pory współpracujemy przy bieżących wysyłkach newsletterowych oraz automatyzacji marketingu, i cały czas widzimy efekty tych działań. Polecam, właścicielka marki.
Dedicante
2022-03-21
Adam Kaczmarski
Super Zespół, olbrzymie know-how oraz profesjonalne podejście do tematu gwarantują sukces każdego projektu jakiego się podejmują. Miałem okazję współpracować z Estruktorami przy kilku projektach i za każdym razem 100% zadowolenia.
Adam Kaczmarski
2022-03-08
Wojciech Tokarz
Zgłosiłem się do estru po pomoc przy tworzeniu nowej marki DTC. Od samego początku okazali się dla całego mojego projektu ogromnym wsparciem: począwszy od stworzenia strategii wejścia na rynek e-commerce, przez branding i key visual marki, aż po projekt packagingu: copywriting i cały design. Duży know how, przyjemny kontakt, szeroki wachlarz kompetencji. Nie mogę się doczekać, aż całość przetestujemy w boju.
Wojciech Tokarz
2022-02-08
Magda Kulesza
Chcemy podziękować świetnemu zespołowi estruktorów za profesjonalną i niezwykle przyjazną współpracę przy realizacji kluczowych celów rozwijających nasz e-commerce. Rozwiązania przez nich proponowane i wdrażane są innowacyjne, niestandardowe i skuteczne. Obdarzyliśmy estruktorów dużym zaufaniem i zwracamy się do nich nie tylko z większymi projektami, jak audyt naszego e-commerce’u, czy poprowadzenie naszych działań w obszarze marketing automation, ale także często po prostu chcemy znać ich zdanie w drobniejszych kwestiach, bo ich kompetencje, know-how i doświadczenie były i są kluczowe dla dalszego rozwoju. Good to have You! Zespół Balagan Studio.
Magda Kulesza
2022-02-02
Krzysztof Filipowicz
Praca z Estruktorami to przyjemność. Przeszliśmy rebrending, zmianę strony www oraz automatyzacje marketingu i gorąco mogę polecić współpracę z tą firmą w szczególności wiedze jak i zaangażowanie przy projektach
Krzysztof Filipowicz
2022-01-18